Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Daar kunt u van op aan. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken.
Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden. Hier vindt u onze contactgegevens.
Mochten deze gesprekken niet tot een oplossing leiden, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Wij zullen zo spoedig mogelijk, doch binnen een termijn van 6 weken, op uw klacht reageren. Indien u daarna nog steeds ontevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u zich richten tot:
Klachtencommissie KNMT, Postbus 2000, 3430 CA Nieuwegein, tel. 030-6076276
Maandag | 08.00 tot 20.00 uur |
Dinsdag | 08.00 tot 17.00 uur |
Woensdag | 08.00 tot 17.00 uur |
Donderdag | 08.00 tot 17.00 uur |
Vrijdag | 08.00 tot 17.00 uur |
Zaterdag/Zondag | Gesloten |
Bij bezoek kunt u het beste parkeren in parkeergarage Paleiskwartier (uitgang Jonkerstraat). U bevindt zich nu op de Statenlaan. Vandaar loopt u richting de Onderwijsboulevard naar de voorkant van het gebouw Prinsenhof.
Er is een invalideparkeerplek voor de deur.
Onze praktijk is toegankelijk voor rolstoelgebruikers.
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk om de website goed te laten functioneren. Deze categorie bevat alleen cookies die zorgen voor basisfunctionaliteiten en beveiligingsfuncties van de website. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.